Mobile app

Met hoeveel apparaten kan ik de App koppelen?

Om veiligheidsredenen kan slechts één mobiele telefoon tegelijk met uw internetbankieren worden gekoppeld. Bovendien kan slechts één gebruiker per mobiele telefoon worden gekoppeld aan uw MeDirect Mobile App.

Zal mijn App -sessie verlopen?

Om veiligheidsredenen is de MeDirect Mobile App ingesteld om een ​​time-out in te lassen na 30 seconden inactiviteit. Dit kan worden verhoogd tot 1 minuut via het instellingengedeelte van uw App.

Waarom lichten alle cijfers op wanneer ik op een cijfer druk?

Bij het invoeren van cijfers licht het volledige toetsenbord op. Dit is geïmplementeerd als een extra beveiligingsniveau om te voorkomen dat hacksoftware leest wat de gebruiker invoert en om te voorkomen dat iemand in de buurt van de gebruiker kan zien welke code wordt ingevoerd.

Wat kan ik doen als ik mijn toegangscode vergeet of als ik mijn MeDirect Mobile App vergrendel?

Om uw toegangscode opnieuw in te stellen, moet het apparaat worden ontkoppeld. Om uw mobiele apparaat te ontkoppelen, moet u: Inloggen op uw persoonlijke platform bij MeDirect. Op het ’Profiel’ gedeelte in de rechterbovenhoek van het scherm te klikken. Op ’Mobiel bankieren’ te klikken. De mobiele applicatie ontkoppelen. De MeDirect Mobile App van uw mobiele telefoon verwijderen en opnieuw installeren. De MeDirect Mobile App opnieuw aan uw internetbankieren koppelen.

Wat betekent de optie ‘Apparaat ontkoppelen’?

‘Apparaat ontkoppelen’ wordt gebruikt om uw internetbankieren niet langer beschikbaar te maken via uw MeDirect Mobile App. De gebruiker dient zijn apparaat ook te ontkoppelen vanuit het persoonlijke platform bij MeDirect. Zodra dit is gebeurd, heeft de gebruiker niet langer toegang tot zijn internetbankieren via de App.

Wat moet ik doen als mijn mobiele telefoon wordt gestolen?

Als uw mobiele telefoon wordt gestolen of verloren gaat, dient u de MeDirect Mobile App zo snel mogelijk te ontkoppelen. Om uw App te ontkoppelen, dient u: Inloggen op uw persoonlijke platform bij MeDirect. Op het ’Profiel’ gedeelte in de rechterbovenhoek van het scherm te klikken. Op ’Mobiel bankieren’ te klikken. Uw Medirect Mobile App los te koppelen.

Wat moet ik doen als ik mijn mobiele telefoon verander of verlies?

Om veiligheidsredenen moet u uw apparaat altijd ontkoppelen door de ontkoppelingsfunctionaliteit in de MeDirect Mobile App te gebruiken voordat u uw apparaat wijzigt. Als u dit niet kunt, kunt u inloggen op uw persoonlijke platform bij MeDirect om van daaruit uw telefoon te ontkoppelen. Vervolgens kan u de MeDirect Mobile App op uw nieuwe mobiele telefoon koppelen via uw persoonlijke platform bij MeDirect.

Wat is MeDirect mobiel bankieren?

MeDirect mobiel bankieren is beschikbaar via de App van MeDirect en stelt u in staat om uw saldi en Investeringen te bekijken. Verder heeft u ook de mogelijkheid om financiële transacties uit te voeren via uw mobiele telefoon. U kunt nog steeds mobiel bankieren via uw laptop, tablet of pc en alle functionaliteiten blijven beschikbaar via uw online platform.