
Uw MeDirect team wenst u fijne eindejaarsfeesten toe. Gedurende deze periode passen wij onze uren aan.Op 23 en 30 december blijven wij voor u beschikbaar van 9u tot en met 14u. Op 24, 26 en 31 december zal de bank gesloten zijn.
Op zoek naar
extra hulp?
Wij zijn er om je verder te helpen.
Vraag ons wat je wil, en wij zoeken het antwoord. Of ga door onze FAQ, misschien vind je er wel wat je zoekt.

Bel ons
(+32) 02 518 0000
Hier kun je ons vinden
Brussel
MeDirect Bank NV
Keizerinlaan 66 1000 Brussel
BE 0553.851.093
Stuur ons een bericht
Heeft u een klacht?
Contacteer ons rechtstreeks op [email protected] of vul bovenstaand formulier in.
Indien u het niet eens bent met onze voorgestelde oplossing, kunt u als particulier, contact opnemen met de Ombudsfin (ombudsman in financiële geschillen). Gelieve er rekening mee te houden dat u uw klacht eerst rechtstreeks bij MeDirect Bank indient, alvorens u zich tot de Ombudsfin wendt.
OMBUDSFIN – Ombudsman in financiële geschillen
Noordpoort II – Koning Albert II-laan 8, bus 2 – B-1000 Brussel
Telefoon : +32 2 545 77 70 Fax : +32 2 545 77 79
e-mail : [email protected] – web : www.ombudsfin.be
Indien u niet tevreden bent met de behandeling van uw klacht, weet dan dat u uw geschil ook kunt proberen te beslechten op het Europees centrum voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie.
Bent u slachtoffer van fraude of phishing?
Klik hier en ontdek hoe u uw rekeningen kan blokkeren.