Uw MeDirect team wenst u een fijn Pasen toe. Gedurende deze periode passen wij onze uren aan.

Op 29, 30 maart en 1 april zal de bank gesloten zijn.

Op zoek naar
extra hulp?

Wij zijn er om u verder te helpen.
Vraag ons wat u wilt, en wij zoeken het antwoord. Of ga door onze FAQ, misschien vindt u er wel wat u zoekt.

Bel ons

(+32) 2 887 20 05

Maa – Vrij: 09:00 tot 20:00
Zat:
09:00 tot 14:00

FAQs

Veelgestelde vragen

Hier kan u ons vinden

Brussel

MeDirect Bank NV
Keizerinlaan 66 1000 Brussel

BE 0553.851.093

Stuur ons een bericht

    Gelieve het onderwerp van je vraag te selecteren. *

    Voornaam *

    Achternaam *

    Telefoonnummer

    Opmerking

    Heeft u een klacht?

    Contacteer ons rechtstreeks op [email protected] of vul bovenstaand formulier in. 

    Indien u het niet eens bent met onze voorgestelde oplossing, kunt u als particulier, contact opnemen met de Ombudsfin (ombudsman in financiële geschillen). Gelieve er rekening mee te houden dat u uw klacht eerst rechtstreeks bij MeDirect Bank indient, alvorens u zich tot de Ombudsfin wendt.

    OMBUDSFIN – Ombudsman in financiële geschillen
    Noordpoort II – Koning Albert II-laan 8, bus 2 – B-1000 Brussel
    Telefoon : +32 2 545 77 70 Fax : +32 2 545 77 79
    e-mail : [email protected] – web : www.ombudsfin.be

    De ombudsman in financiële geschillen is een gekwalificeerde entiteit

    Indien u niet tevreden bent met de behandeling van uw klacht, weet dan dat u uw geschil ook kunt proberen te beslechten op het Europees centrum voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie.

    Bent u slachtoffer van fraude of phishing?

    Klik hier en ontdek hoe u uw rekeningen kan blokkeren.