Waarom is de knop ‘Overboeking uitvoeren’ niet aanklikbaar?
Alle verplichte velden moeten worden ingevuld voordat u de overschrijving kunt doen.
Alle verplichte velden moeten worden ingevuld voordat u de overschrijving kunt doen.
De gouden ster bij uw rekening verwijst naar uw geselecteerde voorkeursrekening.
De datum die onder elke transactie wordt gevonden, is de transactiedatum.
Het saldo dat voor elke rekening wordt weergegeven, is uw beschikbare saldo.
De favoriete rekening is de rekening die u als eerste op uw startpagina wilt weergeven, en is tevens de eerste rekening die wordt voorgesteld bij een overdracht tussen uw eigen rekeningen of naar een externe rekening. De gouden ster naast uw rekening verwijst naar de door u gekozen favoriete rekening. Uw favoriete rekening kan worden gewijzigd via het tabblad ‘Meer’ in uw App.
De vingerafdrukscanner en gezichtsherkenning werken mogelijk niet om een van de volgende redenen: U heeft MeDirect Mobile App geen toegang verleend om deze functie te gebruiken. Te veel onjuiste pogingen tot gezichts- of vingerafdrukherkenning zullen deze functionaliteit automatisch uitschakelen. Dit kan worden opgelost door uw apparaat te vergrendelen en ontgrendelen.
Om op de knop ‘Accepteren’ te klikken, moet u de licentieovereenkomst en de voorwaarden voor eindgebruikers lezen en helemaal naar beneden scrollen. Hierna kan de knop ‘Accepteren’ aanklikken.
Ja. Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij ons. We gebruiken geavanceerde encryptie- en controle technologie, en we slaan nooit persoonlijke bankgegevens op uw telefoon op.
Deze functies kunnen worden uitgeschakeld via het tabblad ‘Meer’ in uw App.
Ja, de MeDirect Mobile App ondersteunt gezichtsherkenning en het scannen van vingerafdrukken.