We're sorry but this app doesn't work properly without JavaScript enabled. Please enable it to continue. Wat moet ik doen als mijn fysieke kaart niet werkt bij een betaalterminal of geldautomaat? - MeDirect

Probeer te betalen door de optie Chip en PIN van de kaart te gebruiken. Dit is in eerste instantie nodig om de contactloze functie te activeren als u geprobeerd hebt om de contactloze optie te gebruiken.

Wordt de transactie nog steeds geweigerd?

  • Vraag uw verkoper of Debit Mastercard als betaalmethode geaccepteerd wordt. De kaart wordt bij de meeste Belgische betaalautomaten aanvaard, maar er kunnen uitzonderingen zijn.
  • Probeer een andere geldautomaat of betaalautomaat.
  • Controleer of uw voldoende saldo hebt en of de kaart actief is door in te loggen op uw app of uw persoonlijke platform.

Werkt de kaart niet omwille van technische redenen? Ga dan naar “Instellingen” en klik op “Mijn kaart vervangen”. Zorg ervoor dat u de defecte fysieke kaart ongeldig maakt door deze in stukken te knippen.