Uit veiligheidsoverwegingen worden uitgaande betalingen beperkt tot 50.000 EUR per dag. Deze limiet wordt elke werkdag om middernacht opnieuw op nul gezet. Overschrijvingen tussen uw MeDirect-rekeningen zijn niet beperkt. Als u een bedrag wil overboeken dat groter is dan € 50.000 in één dag, gelieve ons dan een beveiligd bericht te sturen en wij helpen u graag verder.

Uitgaande overschrijvingen beperkt zijn tot € 50.000 per werkdag per klant via uw persoonlijk platform en € 15.000 per werkdag via de mobiele applicatie. Als u net op de mobiele applicatie een begunstigde hebt aangemaakt, kunt u de eerste week echter slechts € 5000 per werkdag overschrijven nadat u de begunstigde hebt aangemaakt. De limiet wordt elke werkdag om middernacht gereset.

Als het bedrag dat u wilt overmaken hoger is dan de maximaal toegestane limiet van € 50.000, kunt u de betaling in meerdere keren overmaken of ons uw verzoek sturen via een beveiligd bericht.  Gelieve de onderstaande informatie te verstrekken, zodat wij de overschrijving namens u kunnen uitvoeren.

Bedrag
Rekeningnummer dat gedebiteerd moet worden
Valuta
Begunstigde (naam – voornaam)
IBAN-code van de begunstigde:
Adres van de begunstigde indien woonachtig buiten de SEPA-zone
Communicatie: (MeDirect biedt momenteel niet de mogelijkheid om betalingen uit te voeren via gestructureerde mededeling, (bijv. +++123.245.52?+++). Alleen cijfers en letters zijn toegestaan, met een maximum van 35 tekens). Gelieve te noteren dat wij deze functie zijn aan het optimaliseren, als onderdeel van onze voortdurende inspanningen om te evolueren.