Inbound Customer Service Officer
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Een boeiende werkomgeving waar je al je passie voor bank gerelateerde onderwerpen kwijt kunt? Laat ons je dan meer over ons vertellen. Wij zijn MeDirect! De sleutel van ons – en hopelijk jouw – succes is dat we werken met mensen voor mensen. Collegialiteit, diversiteit en teamwork zijn enkele van de aspecten die je zal terugvinden in onze Belgische Customer Service afdeling. In nauwe samenwerking met de Customer Service Manager zal je onze Belgische klanten ondersteunen tijdens hun customer journey. Je komt terecht in een snelgroeiende en innovatieve omgeving, waar je kan meegroeien met ons bruisend en jong team dat gedreven is om een uitstekende klantenservice te bieden. Zijn shifturen – tussen 9u en 20u – een meerwaarde voor je persoonlijke planning, in combinatie met gestructureerd thuiswerk? En werk je graag in het hartje van Brussel als je op kantoor bent? In dat geval verwelkomen we je graag in ons bedrijf. De functie biedt ook de mogelijkheid om een professioneel getuigschrift Bankbemiddeling (Febelfin – Wet Willems) te behalen.
Brussels * Full Time
Duties and responsibilities
- Werven van nieuwe klanten door het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en het beantwoorden van e-mails van klanten
- Het beantwoorden en oplossen van vragen van klanten en het escaleren van technische problemen, waarbij je de beste oplossing voor het probleem vindt en uitlegt
- Klanten voorzien van informatie over de producten en diensten van de bank
- Het opvolgen van instructies van klanten, waaronder betalingen, het plaatsen van transacties, het overdragen van beleggingsportefeuilles en het openen en sluiten van rekeningen
- Ondersteuning van de marketingstrategie van de bank door middel van diverse campagnes gericht op spaar- en vermogensproducten
Required knowledge, skills and experience
- Goede communicatie in het Frans en/of Nederlands
- Mondelinge en schriftelijke basiscommunicatievaardigheden in het Engels is een must
- Eerdere ervaring in een klantenservicerol wordt als een pluspunt beschouwd