Officer – HR & Administration


 

Duties and responsibilities

HR

  • Evaluatie van voorstellen voor wijzigingen in HR- en administratiegerelateerd beleid en procedures
  • Preventieadviseur – verantwoordelijk zijn voor werknemerspreventie in coördinatie met de HR Senior Officer
  • Onboarding-coördinatie in nauwe samenwerking met de HR Senior Officer, onboarding van nieuwkomers vanuit een IT/infrastructuurperspectief.
  • Vragen van medewerkers beantwoorden
  • Interne evenementen/geschenken voor de medewerkers beheren
  • Coördinator wagenpark en mobiele telefoon bedrijf
  • Administratieve en HR-taken opvolgen in samenwerking met de HR Senior Officer
  • Interne communicatie beheren 

Administration

  • Algemene administratieve taken en projecten met betrekking tot het runnen en beheren van het kantoor in nauwe samenwerking met het management en het hele HR & Admin teamµ
  • Alles met betrekking tot het kantoor beheren en ervoor zorgen dat het kantoor geschikt is voor het beoogde doel – zorgen voor aannemers, kantoorleveringen, routineonderhoud van het kantoor, enz.
  • Contact onderhouden met het IT-ondersteuningsteam om IT-problemen op te lossen en wanneer er apparaten moeten worden besteld (inclusief laptops en externe apparaten indien nodig)
  • Zorgen voor een warm welkom voor externe klanten en bezoekers
  • De verwerking en betaling van facturen coördineren
  • De frankering van de bank beheren door alle binnenkomende post te scannen en naar de juiste afdelingen te sturen, bankafschriften afdrukken en posten, alle aangetekende brieven beheren, enz.
  • Andere taken die van tijd tot tijd kunnen worden bepaald door de Senior Manager – HR, de Chief Executive Officer en de Chief People Officer.

Required knowledge, skills and experience

  • Bachelordiploma in HR, Admin of een andere relevante studie 
  • Aantoonbare werkervaring als HR & Admin Officer of in een vergelijkbare rol is een pluspunt
  • Organisatorische vaardigheden 
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden – talenkennis vereist in het Engels, Nederlands en/of Frans