Duties and responsibilities
HR
- Evaluatie van voorstellen voor wijzigingen in HR- en administratiegerelateerd beleid en procedures
- Preventieadviseur – verantwoordelijk zijn voor werknemerspreventie in coördinatie met de HR Senior Officer
- Onboarding-coördinatie in nauwe samenwerking met de HR Senior Officer, onboarding van nieuwkomers vanuit een IT/infrastructuurperspectief.
- Vragen van medewerkers beantwoorden
- Interne evenementen/geschenken voor de medewerkers beheren
- Coördinator wagenpark en mobiele telefoon bedrijf
- Administratieve en HR-taken opvolgen in samenwerking met de HR Senior Officer
- Interne communicatie beheren
Administration
- Algemene administratieve taken en projecten met betrekking tot het runnen en beheren van het kantoor in nauwe samenwerking met het management en het hele HR & Admin teamµ
- Alles met betrekking tot het kantoor beheren en ervoor zorgen dat het kantoor geschikt is voor het beoogde doel – zorgen voor aannemers, kantoorleveringen, routineonderhoud van het kantoor, enz.
- Contact onderhouden met het IT-ondersteuningsteam om IT-problemen op te lossen en wanneer er apparaten moeten worden besteld (inclusief laptops en externe apparaten indien nodig)
- Zorgen voor een warm welkom voor externe klanten en bezoekers
- De verwerking en betaling van facturen coördineren
- De frankering van de bank beheren door alle binnenkomende post te scannen en naar de juiste afdelingen te sturen, bankafschriften afdrukken en posten, alle aangetekende brieven beheren, enz.
- Andere taken die van tijd tot tijd kunnen worden bepaald door de Senior Manager – HR, de Chief Executive Officer en de Chief People Officer.
Required knowledge, skills and experience
- Bachelordiploma in HR, Admin of een andere relevante studie
- Aantoonbare werkervaring als HR & Admin Officer of in een vergelijkbare rol is een pluspunt
- Organisatorische vaardigheden
- Zelfstandig kunnen werken
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden – talenkennis vereist in het Engels, Nederlands en/of Frans